Segítség
Open menu
HOMEINFO Shop
Kategóriák
GYIK
Kapcsolat
Search
items in compare, view compare
items in favorite, view favorite
items in cart, view bag
Gyakran ismételt kérdések
Nem találja a keresett választ? Forduljon hozzánk
elérhetőségeink
egyikén.
Mi az a HOMEINFO shop?
Milyen termékeket találok a HOMEINFO Webshopban?
Hogyan működik a HOMEINFO Webshop?
Megrendeléssel és fizetéssel kapcsolatos információk
Hogyan vásárolhatom meg a termékeket?
Honnan tudom, hogy egy terméket a HOMEINFO Webshopban vagy másik weboldalon tudom megvásárolni?
Vásárlás előtt megtekinthetem a terméket?
Csak online vásárolhatom meg a terméket vagy személyesen is?
Csak kiszállítással vehetem át a terméket vagy személyesen is elhozhatom?
Akkor most többször kell kifizetnem a szállítási költséget?
Hogyan tudom kifizetni a rendelésemet?
Nem kaptam meg a visszaigazoló emailt. Mit tegyek?
Szállítással kapcsolatos információk
Mennyit kell fizetnem a termék kiszállításért?
Mennyi idő alatt kapom kézhez a megrendelt terméket?
Hogyan tudom kifizetni a rendelésemet?
Jobb szeretném személyesen megtekinteni a terméket. Van erre lehetőség?
Panasz, garancia, termék visszaküldés
A termék sérülten érkezett, nem megfelelő vagy később problémám akadt vele. Hogyan érvényesíthetem a garanciát?
Mennyi garancia/jótállás van a termékekre?
Nem azt kaptam, amit rendeltem. Mit tegyek?
Nem tetszik a termék, mégsem jó a mérete, nincs rá szükségem. Mit tegyek?
Elállás esetén hova kell visszaküldeni a terméket?
Lejárt a 14 napos elállási időszak, de nem szeretném megtartani a terméket. Mit tegyek?
Nem jó a mérete a kapott terméknek, ki tudom cserélni más méretre?
Kihez fordulhatok, ha nem vagyok elégedett a termékkel?
Felvettem a Forgalmazóval/Gyártóval a kapcsolatot, de nem tudunk dűlőre jutni. Kihez fordulhatok?
Cégeknek
Szeretnék a hirdetni a HOMEINFO Webshopban. Hol tudok jelentkezni?